Leden projectteam Sociale Veiligheid bekend

De leden van het projectteam dat zal toezien op de totstandkoming van een actieplan Sociale Veiligheid zijn donderdag bekendgemaakt in een bericht op intranet.

Het projectteam bestaat uit negen medewerkers, onder wie rector magnificus Tim van der Hagen, directeur HR Annemieke Zonneveld, directeur communicatie Carola de Vree en decanen Henri Werij (LR) en Aukje Hassoldt (TBM).

De leden zullen zich de komende tijd bezighouden met de begeleiding en het opstellen van een actieplan sociale veiligheid. Dit actieplan is een van de eisen uit het rapport van de Inspectie van het Onderwijs over het gebrek aan sociale veiligheid op de TU Delft.

Een van de eerste acties van het projectteam is de organisatie van vier bijeenkomsten waar medewerkers, studenten en alumni ideeën kunnen geven voor ‘een sociaal veiliger werk- en studieomgeving’.

Deze bijeenkomsten worden ondersteund door Bureau Berenschot dat de TU ook zal begeleiden bij het schrijven van het actieplan.

Projectteam Sociale Veiligheid

• Tim van der Hagen – voorzitter Rector Magnificus College van Bestuur
  • Annemieke Zonneveld – directeur Human Resources
  • Carola de Vree – directeur Communication