OWee en IP

Tijdens de jaarlijkse ontvangstweek (OWee) stroomt een nieuwe lichting hoopvolle eerstejaars de stad Delft binnen. In dit dossier doet Delta verslag van de aanloop naar en hoogtepunten van de OWee en het Introduction Programme (IP).

Waar vind je de stilste ruimte op de campus? En wat is ‘het beest van de TU Delft’? Zelfs voor studenten en medewerkers die er al jaren rondlopen kent de campus geheimen. Tijd om deze te ontrafelen tijdens de Backstage Campus Tour op dag vier van de OWee.

Studentenleven
De introductieweek heeft dit jaar 2987 deelnemers. Dat laat het bestuur van de OWee weten aan Delta. Dat is volgens verwachting, aldus het bestuur. Gebaseerd op voorgaande edities verwachtten de bestuursleden er 'zo rond de drieduizend'. Voor het Introduction Programme voor master-, uitwisselings- en schakelstudenten schreven zich 1235 studenten in. Het deelnemersaantal ligt flink hoger