Studentenleven
Fotoreportage

OWee dag 5: Zweven op je eigen frequentie

Op donderdag, de laatste dag van de introductieweek, verzamelden alle deelnemers zich in het Mekelpark voor het Eigen Frequentie festival. Van slenteren langs infostands tot gillen in de zweefmolen.

(Foto: Thijs van Reeuwijk)

Hoe vind ik een kamer? En als ik er een heb, hoe kook ik dan een makkelijke, voedzame maaltijd voor mijn huisgenoten? Tijdens het Eigen Frequentie festival krijgen eerstejaars informatie over alles wat ze tijdens hun studententijd kunnen verwachten.

(Foto: Thijs van Reeuwijk)

Hoe vind je de uitgang in een kamer vol rook? Medewerkers van de brandweer gaven deelnemers waardevolle adviezen.

(Foto: Thijs van Reeuwijk)

Hoe voelt het als je ‘dronken’ op de fiets zit? Deze eerstejaars mocht het, verantwoord, ervaren.

(Foto: Thijs van Reeuwijk)

Ook de GGD was aanwezig met een mobiele escaperoom.

(Foto: Thijs van Reeuwijk)

Ben je onlangs naar Delft verhuisd? Vergeet je dan niet in te schrijven bij de gemeente!

(Foto: Thijs van Reeuwijk)

Wijkagent Hans Bogaarts is van alle markten thuis. Woensdag stond hij al op het podium tijdens de cantus en tijdens het festival zweeft hij een rondje mee met de OWee.

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt

m.vanderveldt@tudelft.nl