Kort

Delta zoekt een data-analist

Heb jij ervaring met het opstellen van enquêtes, weet je hoe je vragen zo moet stellen dat je eenduidige, representatieve antwoorden krijgt en kun je de opgeleverde data vervolgens uitwerken en interpreteren? Dan hebben wij een bijbaantje voor jou! Voor een onderzoeksjournalistieke productie wil Delta namelijk achterhalen wat de woonsituatie en woonwensen zijn van studenten in Delft. Wij verwachten dat het beste te kunnen achterhalen middels een enquête.

Wat wij vragen:

• Ervaring met opstellen van enquêtes, dataverwerking en kwantitatief onderzoek.
  • Bekend met de surveytool Qualtrics.
  • Ervaring met analyse- en visualisatietools, bijvoorbeeld Spss en/of Tableau
  • Analytisch sterk.
  • Kennis van kwantitatieve onderzoeksmethoden en -technieken.
  • Bekend zijn met de TU Delft is een pré.

Wat wij bieden:

• Een totale klus van ongeveer 40 uur (1/3 om de vragen op te stellen, 2/3 om de uitkomsten te verwerken en te interpreteren).
  • We huren jou in via een van de uitzendbureaus waarmee de TU Delft samenwerkt, in schaal 3 voor 14 euro bruto per uur.
  • Ervaring met werken in een journalistieke setting.
  • Uitzicht op nieuwe klussen.

Reageren?

Hoofdredacteur Saskia Bonger