www.duwo.nl/aanbod

Is internet niet één grote versnippering waarbij de gebruiker bepaalt welke site hij het liefst op zijn beeldscherm ziet? ,,Ik ben niet bang voor concurrentie”, stelt Bäcker. ,,Tachtig procent van het aanbod staat op onze site. Maar zo krijgen we dezelfde situatie als vroeger: briefjes bij Waltman, Copy-sjop, andere copyshops en ook nog eens op de faculteiten en in de bibliotheek.” Daarnaast voegt de nieuwe site volgens haar weinig toe aan die van de Duwo. ,,Maar”, vindt ze, ,,beter goed gejat dan slecht verzonnen.”

In een ingezonden brief afgelopen week betreurde VSSD-bestuurslid Anne Bäcker de versnippering die het gevolg is van verschillende kameraanbied-websites. De twee jaar oude site van de Kamerwinkel is ‘opgezet om het aanbod van kamers in en om Delft bijeen te brengen op één centraal punt. […] Daarom ben ik, hoe mooi het idee ook lijkt, niet echt enthousiast over de nieuwe site’. De nieuwe site in kwestie is instemming.net.