Universiteitsfonds reikt Marina van Dammebeurs uit

Oud-student industrieel ontwerpen Cora Man heeft de Marina van Dammebeurs van 9000 euro toegekend gekregen. Deze beurs wordt jaarlijks uitgereikt door het Universiteitsfonds Delft aan een jonge vrouwelijke ingenieur om zich verder te ontwikkelen. De jury prijst Cora Man om de ‘uitdagende carrièreswitch’ die ze heeft gemaakt binnen het Rotterdamse bedrijf Asha International, waar zij sinds haar afstuderen in 2014 werkt. Man heeft het bedrijf voor hygiënische en erotische artikelen overgenomen en is nu chief operational officer. Met de beurs wil zij een master of business administration (MBA) volgen. Man had een onder Delftse studenten weinig voorkomende schoolcarrière: via het MBO en het HBO.

Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl