Strategienota aangepast

Collegevoorzitter De Voogd gaat een nieuwe versie van de strategienota opstellen. Naar aanleiding van discussies in de groepsraad, de raad van toezicht en ondernemings- en studentenraad gaat collegevoorzitter De Voogd de nieuwe strategienota herschrijven.

Zie ook pagina 6

Naar aanleiding van discussies in de groepsraad, de raad van toezicht en ondernemings- en studentenraad gaat collegevoorzitter De Voogd de nieuwe strategienota herschrijven. Bovendien komt er een aanvulling: een business model voor de TU van de hand van vice-president research Berkhout. De Voogd zegt geleerd te hebben van de studiedag met ondernemingsraad en studentenraad vorige week woensdag. ,,Je moet je ambitie toch beter verpakken dan in de tamelijk botte uitspraak dat je tot de top 5 van de wereld wilt horen. Dat kan in een bedrijf, maar niet aan een universiteit. Voor mij is de top 5 toch vooral een metafoor, je maakt duidelijk aan welke instellingen de TU zich wil spiegelen.”

Zie ook pagina 6