Onderwijs

Krt-nws

Or-bulletinOm de achterban op de hoogte te houden, heeft de ondernemingsraad TU-breed onlangs een informatiebulletin verspreid. De pr-commissie is van plan dit jaar meerdere bulletins uit te brengen.

In de eerste uitgave opent de raad met zijn nietigverklaring van de nieuwe verlofregeling.

Kostgeld

Het Utrechtse Nibud heeft een nieuwe kostgeldkrant uitgebracht voor thuiswonende jongeren. Met de krant is snel uit te rekenen wat een reëel kostgeldbedrag is.

Tevreden

Klanten van de restaurants en automaten van de Facilitaire Dienst (FD) zijn dit jaar tevredener dan vorig jaar. Dit blijkt uit een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek onder 488 personen. Negentig procent van de gasten is tevreden over de restaurants, tegen 82 procent vorig jaar. Over de automaten is 78 procent tevreden, tegen 73 procent in 1999. Als sterkste punten kwamen de vriendelijkheid van het personeel en het schoonhouden van de restaurants naar voren. De verbouwing van de aula heeft een positief effect gehad op de beleving van de bezoekers.

Renovatie

Civiele techniek krijgt drie miljoen gulden voor de renovatie van een gedeelte van het onderwijsgebouw. Dit loopt vooruit op een algehele renovatie van het onderwijsgebouw.

Strategie

Afgelopen maandag heeft de groepsraad (decanen en college van bestuur) zich in een workshop over de strategie van de TU gebogen. Afgesproken is dat er een gezamenlijk stuk komt, met daarin de hoofdpunten van de strategie en ‘het proces’. Dat wordt vervolgens aangeboden aan de medezeggenschapsorganen en de raad van toezicht.

Rectificatie

Abusievelijk stond in het openingsartikel van Delta 2 vermeld dat tweederde van de studenten in de NIPO-enquête een ‘verbetering’ ziet. Dat percentage had juist betrekking op de studenten die geen vooruitgang of achteruitgang bespeurden.

Or-bulletin

Om de achterban op de hoogte te houden, heeft de ondernemingsraad TU-breed onlangs een informatiebulletin verspreid. De pr-commissie is van plan dit jaar meerdere bulletins uit te brengen. In de eerste uitgave opent de raad met zijn nietigverklaring van de nieuwe verlofregeling.

Kostgeld

Het Utrechtse Nibud heeft een nieuwe kostgeldkrant uitgebracht voor thuiswonende jongeren. Met de krant is snel uit te rekenen wat een reëel kostgeldbedrag is.

Tevreden

Klanten van de restaurants en automaten van de Facilitaire Dienst (FD) zijn dit jaar tevredener dan vorig jaar. Dit blijkt uit een jaarlijks klanttevredenheidsonderzoek onder 488 personen. Negentig procent van de gasten is tevreden over de restaurants, tegen 82 procent vorig jaar. Over de automaten is 78 procent tevreden, tegen 73 procent in 1999. Als sterkste punten kwamen de vriendelijkheid van het personeel en het schoonhouden van de restaurants naar voren. De verbouwing van de aula heeft een positief effect gehad op de beleving van de bezoekers.

Renovatie

Civiele techniek krijgt drie miljoen gulden voor de renovatie van een gedeelte van het onderwijsgebouw. Dit loopt vooruit op een algehele renovatie van het onderwijsgebouw.

Strategie

Afgelopen maandag heeft de groepsraad (decanen en college van bestuur) zich in een workshop over de strategie van de TU gebogen. Afgesproken is dat er een gezamenlijk stuk komt, met daarin de hoofdpunten van de strategie en ‘het proces’. Dat wordt vervolgens aangeboden aan de medezeggenschapsorganen en de raad van toezicht.

Rectificatie

Abusievelijk stond in het openingsartikel van Delta 2 vermeld dat tweederde van de studenten in de NIPO-enquête een ‘verbetering’ ziet. Dat percentage had juist betrekking op de studenten die geen vooruitgang of achteruitgang bespeurden.

Redacteur Redactie

Heb je een vraag of opmerking over dit artikel?

delta@tudelft.nl

Comments are closed.