Geheimzinnige prijs voor TU-teamwerkers

Elk jong TUD-team dat recent een fraaie prestatie heeft neergezet, maakt kans op een prijs van 4500 euro.Wel eens gehoord van de UFD-Ritsema van Eckprijs voor excellent teamwork bij de TU Delft? Nee? Geen wonder: de prijs is nieuw en het in Schiedam residerende Ritsema van Eck-fonds schuwt de openbaarheid.

Het op giften van particulieren gebaseerde fonds wil vooral jonge getalenteerde mensen aanmoedigen. Om praktische redenen looft men de prijs uit aan een groep van tenminste twee personen die uitmuntend heeft gepresteerd op het gebied van onderwijs en onderzoek, sport, cultuur, enzovoorts. De helft mag niet ouder zijn dan 29.

Voordrachten % gesteund door minstens tien personen binnen de TU – dienen voor 20 mei gezonden te worden aan de directeur van het Universiteitsfonds Delft, ir. K.M.van der Laan, Aula Congrescentrum, Mekelweg 5, 2628 CC Delft.

Wel eens gehoord van de UFD-Ritsema van Eckprijs voor excellent teamwork bij de TU Delft? Nee? Geen wonder: de prijs is nieuw en het in Schiedam residerende Ritsema van Eck-fonds schuwt de openbaarheid. ,,U zult onze naam niet in het fondsenboek tegenkomen”, zegt voorzitter L. Koppejan.