Voor het onderzoek naar de toepassing van het materiaal ‘glare’ bij vliegtuigen, heeft een TU-laboratorium een Generaal Snijderserediploma ontvangen .
br />
‘Gedegen visie’, ‘grote vasthoudendheid’, ‘uitzonderlijke prestatie’ en niet te vergeten ‘wereldwijde reputatie’. Namens het laboratorium voor constructies en materialen van Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek, mocht coördinator Berthil Grashof een erediploma vol superlatieven in ontvangst nemen. Het Generaal Snijders Fonds spant zich al sinds vele decennia in voor lucht- en ruimtevaart.
Het onder leiding van prof.ir. Boud Vogelesang ontwikkelde materiaal glare, dat uit laagjes aluminium en vezels bestaat, is goed bestand tegen explosies. Bovendien treden geen metaalmoeheidscheurtjes op. Daarom is het gebruik op lange termijn goedkoper. Glare wordt toegepast bij de bouw van de Airbus A380, het grootste vliegtuig ter wereld.
Voor het onderzoek naar de toepassing van het materiaal ‘glare’ bij vliegtuigen, heeft een TU-laboratorium een Generaal Snijderserediploma ontvangen .
‘Gedegen visie’, ‘grote vasthoudendheid’, ‘uitzonderlijke prestatie’ en niet te vergeten ‘wereldwijde reputatie’. Namens het laboratorium voor constructies en materialen van Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek, mocht coördinator Berthil Grashof een erediploma vol superlatieven in ontvangst nemen. Het Generaal Snijders Fonds spant zich al sinds vele decennia in voor lucht- en ruimtevaart.
Het onder leiding van prof.ir. Boud Vogelesang ontwikkelde materiaal glare, dat uit laagjes aluminium en vezels bestaat, is goed bestand tegen explosies. Bovendien treden geen metaalmoeheidscheurtjes op. Daarom is het gebruik op lange termijn goedkoper. Glare wordt toegepast bij de bouw van de Airbus A380, het grootste vliegtuig ter wereld.
Comments are closed.