Dicht bij huis

Illustratie: GRiPP .

Bron: Delta Online

Volgend jaar hebben de scheikunde-studenten het voor het uitzoeken. Binnen de IDEA-league (Imperial College, TU Delft, ETH Zurich, RWTH Aachen) moeten ze probleemloos na de bachelorfase kunnen wisselen van universiteit. De TU-studenten die stemden (190 in getal) blijken weinig avontuurlijk ingesteld. Aken is favoriet, maar de volgende optie is gewoon thuisblijven in Delft. Opvallend is de lage score van het MIT van Europa: Zurich.

Illustratie: GRiPP .

Bron: Delta Online