Aukje Hassoldt vertrekt als decaan TBM

Professor Aukje Hassoldt zal per 1 december 2024 haar functie als decaan bij de faculteit Techniek, Bestuur en Management (TBM) neerleggen. Ze vervolgt haar loopbaan als decaan bij de Rotterdam School of Management aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.

Hassoldt studeerde natuurkunde aan de Vrije Universiteit Amsterdam en deed daarna bestuurservaring op bij onder meer Rijkswaterstaat, TNO en RIVM voordat ze in oktober 2019 als decaan aantrad. Zij trof destijds een faculteit aan die in vier jaar tijd vier verschillende (interim-)decanen had gehad.

“Ik laat een prachtige faculteit achter en kijk terug op een mooie periode bij de TU Delft waarin ik met veel fantastische mensen heb kunnen samenwerken”, blikt ze terug in een bericht op de TU-website.