Overzichtelijker, gevarieerder en een frisse nieuwsuitstraling. Dat is in het kort het idee achter onze vernieuwe homepage. In het voorjaar van 2017 zijn we begonnen als puur online magazine voor nieuws, achtergronden en opinie over de TU Delft. In de zomer van dat jaar startten we met de huidige website. Nu hebben we de website, en vooral de homepage, een facelift gegeven.
Die update is ingegeven door gebruikerservaringen. Bezoekers konden hun weg soms niet meteen vinden op onze homepage. De indeling met uitgelichte artikelen gevolgd door het laatste nieuws was hen niet in één oogopslag duidelijk. We hopen de homepage overzichtelijker te hebben gemaakt.
We tonen nu bovenin een combinatie van aanraders van de redactie en het laatste nieuws. Daaronder kunt u per categorie de laatstverschenen artikelen zien. Daarmee is het aanbod op de homepage groter geworden. Het ontwerp is daarbij onder handen genomen. Er is in één oogopslag meer te kiezen in een strakkere vormgeving en met een nieuw schreef lettertype.
Vernieuwing is er ook op de artikelpagina’s. Daar maken we een betere verwijzing naar artikelen die lezers mogelijk interessant vinden. Verder is het achterliggende content management systeem aangepakt, waardoor het voor de redactie gebruiksvriendelijker is geworden. Zo blijft er meer tijd over voor de inhoud.
Al met al zijn wij erg blij met de vernieuwde uitstraling van Delta. We kijken we uit naar een collegejaar vol nieuws en mooie verhalen. Hebt u vragen of opmerkingen? Mail ons dan op delta@tudelft.nl.
Comments are closed.