Vera en VSSD gaan samen Owee-werkgroep werven

Studentenvakbond VSSD en de Verenigingsraad (Vera) dragen dit jaar samen de nieuwe Owee-werkgroep voor. De twee partijen besloten de handen ineen te slaan om overlap in sollicitaties te voorkomen. Voorheen droegen de studentenvakbond VSSD en het overkoepelend orgaan voor de gezelligheidsverenigingen Vera elk vier kandidaten voor, maar vorig jaar solliciteerden enkele gegadigden bij beide instanties.

br />
Traditiegetrouw werft Vera kandidaten in eigen gelederen voor het organiseren van de Owee-week, terwijl niet-leden met interesse voor de Owee-werkgroep zich bij de VSSD aanmelden. Het blijkt echter steeds moeilijker om voldoende gegadigden uit die laatste groep te recruteren.

Naast VSSD en Vera hebben ook enkele leden uit de ‘oude’ Owee-werkgroep zitting in de sollicitatiecommissie. De werving voor de acht nieuwe leden van de Owee-werkgroep begint eind dit jaar.