Ultramarathon levert 6692 dollar op

Na twee maanden wandelen, hardlopen en fietsen bereikten de deelnemers van de MSE Ultramarathon op maandag 4 januari de finish.
Tijdens de Ultramarathon legden 77 medewerkers en studenten van de afdeling material science and engineering (faculteit Werktuigbouwkunde, Maritieme Techniek & Technische Materiaalwetenschappen) dagelijks een aantal kilometers af voor het goede doel.
In totaal wandelden, renden en fietsten ze 21.064 kilometer én haalden ze 6692 dollar op voor WAAW, een organisatie die Afrikaanse vrouwen toegang geeft tot onderwijs op gebied van wetenschap en technologie.

Ook de virtuele reisdoelen, een fietstocht door Europa en een wandeltocht van Delft naar de Victoria Falls in Zimbabwe, werden gehaald. (MvdV)

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt

m.vanderveldt@tudelft.nl