Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Onderwijs

Tweede prijs arbeidsmarktcampagne

De TU Delft is als tweede geëindigd bij de uitreiking van de prijs Het Beeld, een prijs voor ‘de beste imagobepalende personeelsuiting voor overheidswerkgevers’.

br />
Van de veertig deelnemende instellingen werd de TU door een vakjury genomineerd met een advertentie voor het traineeprogramma. De andere genomineerden waren de gemeenten Amsterdam, Heemstede, Groningen, en de Keuringsdienst van Waren. Bezoekers van de vakbeurs P&O99 in Utrecht mochten bepalen wie de winnaar werd. Amsterdam eindigde als eerste, met één punt voorsprong op de TU.

De bekroonde advertentie toont een foto van een kleuter, die zijn eerste wankele schreden zet op weg naar een veelbelovende voetbalcarrière. Dat is althans de suggestie die in de begeleidende tekst is te lezen: ,,Ambities heb je volop% nu nog een goede club.” De tekst vervolgt: ,,Een club die tot de top van de wereld wil behoren, heeft ook op managementniveau de beste mensen nodig. En daar kunnen wij jou, als ambitieus jong academicus, goed bij gebruiken.”

De wervingsadvertentie voor trainees is een samenwerkingsproduct van Meike Buteijn (P&O), Astrid Janmaat en Floor Schepers (beide zelf trainee). Buteijn: ,,De boodschap van de advertentie was: we zoeken jonge mensen die slim, creatief en ambitieus zijn. In het traineeship krijgen ze de ruimte om zich te ontwikkelen en zo bij te dragen aan de ondersteuning van de primaire processen.”

Die boodschap is overgekomen. Van de 35 aanmeldingen zijn inmiddels vijf trainees geselecteerd.

Het juryrapport: ,,De advertentie straalt letterlijk en figuurlijk de ambitie om dromen te verwezenlijken uit. De visual en kopregel zijn uitstekend in balans. Bovendien weerspiegelt de advertentie betrouwbaarheid en professionaliteit. Kortom, een gedegen en duidelijke campagne.”

De TU Delft is als tweede geëindigd bij de uitreiking van de prijs Het Beeld, een prijs voor ‘de beste imagobepalende personeelsuiting voor overheidswerkgevers’.

Van de veertig deelnemende instellingen werd de TU door een vakjury genomineerd met een advertentie voor het traineeprogramma. De andere genomineerden waren de gemeenten Amsterdam, Heemstede, Groningen, en de Keuringsdienst van Waren. Bezoekers van de vakbeurs P&O99 in Utrecht mochten bepalen wie de winnaar werd. Amsterdam eindigde als eerste, met één punt voorsprong op de TU.

De bekroonde advertentie toont een foto van een kleuter, die zijn eerste wankele schreden zet op weg naar een veelbelovende voetbalcarrière. Dat is althans de suggestie die in de begeleidende tekst is te lezen: ,,Ambities heb je volop% nu nog een goede club.” De tekst vervolgt: ,,Een club die tot de top van de wereld wil behoren, heeft ook op managementniveau de beste mensen nodig. En daar kunnen wij jou, als ambitieus jong academicus, goed bij gebruiken.”

De wervingsadvertentie voor trainees is een samenwerkingsproduct van Meike Buteijn (P&O), Astrid Janmaat en Floor Schepers (beide zelf trainee). Buteijn: ,,De boodschap van de advertentie was: we zoeken jonge mensen die slim, creatief en ambitieus zijn. In het traineeship krijgen ze de ruimte om zich te ontwikkelen en zo bij te dragen aan de ondersteuning van de primaire processen.”

Die boodschap is overgekomen. Van de 35 aanmeldingen zijn inmiddels vijf trainees geselecteerd.

Het juryrapport: ,,De advertentie straalt letterlijk en figuurlijk de ambitie om dromen te verwezenlijken uit. De visual en kopregel zijn uitstekend in balans. Bovendien weerspiegelt de advertentie betrouwbaarheid en professionaliteit. Kortom, een gedegen en duidelijke campagne.”

Redacteur Redactie

Heb je een vraag of opmerking over dit artikel?

delta@tudelft.nl

Comments are closed.