Twee IO’ers winnen shampoo-prijsvraag

De prijsvraag was begin februari door de TMAD uitgeschreven voor al haar leden. Proctor & Gamble leverde de case. Twintig teams deden mee, waarvan vijf finalisten bij het bedrijf hun presentatie mochten geven. (J.W.)

Martijn Otten en Joëlle Huijnen, studenten industrieel ontwerpen, hebben afgelopen vrijdag de eerste prijs gewonnen in de marketingcompetitie die was uitgeschreven door de TMAD, de Technische Marketing Associatie Delft. Zij wisten in het hoofdkantoor van Proctor & Gamble de beste presentatie te geven van hun marketingplan voor een nieuwe shampoo. De jury vond dat ze een goede verhouding bedacht hadden tussen de hoeveelheid promotie en de prijs van het produkt. Verder viel vooral de donkere kleur van de verpakking bij de juryleden in de smaak.