TU-bestuur wil studenten spreken

Wil je het college van bestuur (cvb) vertellen hoe jij als student deze coronacrisis beleeft en hoe het gaat met studeren? Op vrijdag 15 januari van 17:15 tot 18:00 uur heb je daarvoor de kans. Dan houdt cvb-lid Rob Mudde de laatste Zoom-sessie in een reeks van drie. Hij wil van studenten horen hoe het met ze gaat. “We kunnen lief en leed delen en begrip hebben voor elkaar”, zei hij eerder in Delta. “De uitkomst zal niet zijn dat ik wegloop met een lijstje dingen die ik kan doen.” Toch leidde een eerdere reeks Zoom-meetings met studenten wel degelijk tot veranderingen. Zo kwam er een noodfonds voor studenten met financiële problemen.

• Wil je je aanmelden voor de kleinschalige en vertrouwelijke Zoom-sessie met Rob Mudde? Dan kun je een mail sturen naar student-communication@tudelft.nl. Vermeld daarin je naam, mailadres, studie, studiejaar en voorkeur voor Nederlands of Engels. Mocht je een specifieke vraag hebben, dan kun je deze in de mail vermelden. Je ontvangt een bevestiging met de Zoom-link.
Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl