Studie Ontwijkende Activiteiten

Woensdag doet een wel heel bijzondere gast de aula van onze universiteit aan. Rond 15.00 uur houdt de president van Mozambique, Mr. Armando Emillio Guebuza, een lezing in het kader van zijn officiële staatsbezoek aan Nederland. De titel van de lezing luidt ‘Mozambique and ICT: In search for innovative solutions for sustainable development’ en sluit perfect aan bij het lustrumthema van de TU Delft.

Na haar start in Londen, in 1999, is Hed Kandi uitgegroeid tot een wereldwijd fenomeen dat behalve platen produceert ook housefeesten organiseert. Na feesten in Ibiza, Barcelona en Bangkok heeft Hed Kandi in 2002 ook voet aan de grond gekregen in Nederland. Zaterdag doet dit party-concept het Haagse Paard van Troje aan met in de line-up o.a. John Jones, Colin Airey en mc Angellisa. Vanaf 23.00 uur geopend.

Van Dik Hout is al jaren één van Nederlands populairste bands en is nu terug van weggeweest! De band tourt weer door het land, nadat de batterijen van de heren weer helemaal zijn opgeladen na de productie van hun laatste album. Tijdens hun theaterconcert worden niet alleen de gegarandeerde publiekshits als ‘Stil in mij’gespeeld. Ook nieuw materiaal is vrijdag in Theater de Veste te beluisteren.(JR)

www.openweek.jansbrug.nl

www.tudelft.nl

www.paard.nl

www.theaterdeveste.nl

Het zal menigeen niet zijn ontgaan: deze week is de open week van studentenvereniging Sint Jansbrug. Voor wie dat nog niet heeft gedaan, is donderdag en vrijdag de laatste gelegenheid kennis te maken met de Delftse vereniging. Donderdagavond organiseert zij een feestje in Speakers met o.a. Blend, winnaar van ‘Clash of the Coverbands 2007’. De rest van de avond wordt gevuld door de huis-dj’s van Speakers en Sint Jansbrug. De toegang is gratis en de bierprijs wordt speciaal voor de gelegenheid verlaagd.

www.openweek.jansbrug.nl

www.tudelft.nl