Studenten Service Centrum komt in OCP-gebouw

De uiteindelijke locatie van het Studenten Service Centrum (SSC) wordt het OCP gebouw, direct tegenover de aula. De totale kosten voor de herinrichting en renovatie van het gedeelte van het OCP-complex waar het SSC zijn oog op heeft laten vallen, bedragen 12.5

Dat staat in een plan van drs. P. Verheij, directeur van het SSC, en ir. A. Sanson, directeur van het Vastgoedbedrijf van de TU Delft. Zij stuurden dit vorige week aan het college van bestuur. Het college trekt voorlopig twee ton uit om de herhuisvesting voor te bereiden.

Al sinds de oprichting van het SSC in 1997 wordt er gezocht naar een plek om het Centrum in het ‘hart’ van de TU wijk te huisvesten.

De totale kosten voor de herinrichting en renovatie van het gedeelte van het OCP-complex waar het SSC zijn oog op heeft laten vallen, bedragen 12.5 miljoen gulden. Daarvan is 7.5 miljoen bestemd voor de huisvesting van het SSC en vijf miljoen voor de huisvesting van andere voorzieningen zoals de VSSD, de Studentenraad en de Owee-commissie.