Opinie

Strip

.aut Suzanne Tol, Ex-commissaris extern Virgiel

Ik heb een jaar lang de Delta met plezier gelezen en geprobeerd door middel van persberichten u als redactie te ondersteunen. Nu heb ik een klacht. Ik ben gestruikeld over de strip van Delta 31 op de achterpagina. Hier werd een eerstejaars(lid) gebrast alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Ik kon hier de humor niet van inzien. Tevens hoop ik dat Delta en de hoofdredacteur een positiever beeld van verenigingen hebben en dat u inziet dat de strip geen reclame voor Delft studentenstad maakt.

.aut Suzanne Tol, Ex-commissaris extern Virgiel