Reorganisatie duurt vier jaar

Het college van bestuur en de beheerder van het Bureau zullen aankomende donderdag het personeel van het hoofdkantoor aan de Julianalaan inlichten over de komende reorganisatie. Afgelopen maandag hebben zij elf rapporten van interne en externe ‘informateurs’ besproken. Een aantal keuzes die op basis daarvan gemaakt zijn, woren volgende week aan het personeel voorgelegd. De inzet van de reorganisatie is de behoefte van het college om met een veel kleinere ‘concernstaf’ het beleid voor te bereiden, en de dienstverlening aan de faculteiten te verbeteren en te stroomlijnen. Het college geeft volgende week in ieder geval aan dat de reorganisatie over een jaar of vier zal worden uitgesmeerd.