Nieuw TU-festival op 4 en 5 juni

De TU Delft is een nieuw festival rijker: de Maker Faire Delft. Op zaterdag 4 en zondag 5 juni kunnen bezoekers van jong tot oud creaties bekijken van studenten, ingenieurs, ontwerpers, ambachtslieden en kunstenaars. Ook zijn er optredens, exposities, workshops, discussies en lezingen. Zo zal ‘Macgyver-professor’ Rolf Hut samen met bezoekers een lichtkunstwerk in elkaar zetten. Ook kunnen bezoekers meebouwen aan een nieuw project van TU-alumnus Jerry de Vos, die eerder in de prijzen viel met zijn plasticscanner voor mensen in ontwikkelingslanden. Beide dagen worden afgesloten door LED Rebel, een Vlaamse producer en muziekkunstenaar, die met LED’s een audiovisuele show zal geven. (Lees verder onder de afbeelding)

• De Maker Faire Delft is een initiatief van het Science Centre Delft en vindt plaats in cultuurcentrum X aan de Mekelweg.
  • Kijk voor meer informatie en kaartjes op de website van Maker Faire Delft.
Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl