Mijnbouwers komen in Delft aan

Aan de faculteit Technische Aardwetenschappen verwelkomde decaan Dalmijn maandag de eerste groep mijnbouwstudenten die meedoet aan een Europees studieprogramma. Na hun bezoek aan Helsinki en Londen volgen de acht studenten vanaf deze week zo’n twee maanden college in Delft. In de toekomst is het de bedoeling dat de groepen bestaan uit ongeveer twintig studenten. Het programma dient als voorbeeldproject voor andere kleine studierichtingen in Europa en wordt gesubsidieerd door de Europese Unie.