Midden-Oosten: X organiseert ‘gesprekken om te delen’

Voor studenten en medewerkers die daar behoefte aan hebben organiseert X twee zogenoemde share & care-bijeenkomsten: ‘open gesprekken naar aanleiding van de situatie in het Midden-Oosten’.

Op de website schrijft X: ‘De gebeurtenissen in het Midden-Oosten raken velen van ons diep. In deze tijden van onzekerheid en ingrijpende gebeurtenissen is het essentieel dat we naar elkaar luisteren, delen en op elkaar steunen’.

De bijeenkomsten zijn bedoeld om ‘gedachten en gevoelens’ te delen ‘in een veilige, respectvolle omgeving’. De avonden worden geleid door een gecertificeerd mediator en een gecertificeerde coach/trainer.

X organiseerde eerder share & care-bijeenkomsten over de oorlog in Oekraïne en de opstand in Iran. Het aantal plaatsen is net als toen ook nu beperkt ‘om een intieme en veilige setting te behouden’. Mocht blijken dat dat nodig is, dan zal X meer gesprekken inplannen. (SB)

• Wat: ‘Share & care: open gesprekken over wat de situatie in het Midden-Oosten voor jou betekent’.
  • Wanneer: 31 oktober en 14 november, beide van 20 uur tot 21.30 uur (beide zijn los van elkaar te bezoeken).
  • Waar: De Freetown living room van X.
  • Toegang: Studenten en medewerkers kunnen zonder aanmelden langskomen. Gratis.
  • Ga naar de website van X.
Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl