Meer tentamens op campus

Studenten kunnen deze tentamenperiode iets meer tentamens op de campus maken. De komende twee weken mogen zij voor negentien tentamens naar de sporthal van X en de Cornelis Drebbelweg komen. Tijdens de vorige periode was dat bij zeventien tentamens het geval. In totaal telt deze tentamenperiode 540 tentamens.

Vijf van de acht faculteiten hebben gekozen voor één of meer fysieke tentamens. Het gaat om Luchtvaart- en Ruimtevaarttechniek, Civiele Techniek en Geowetenschappen, Technische Natuurwetenschappen, Werktuigbouwkunde, Maritieme Techniek & Technische Materiaalwetenschappen en Techniek, Bestuur en Management.

De TU Delft nam vorig semester voor het eerst sinds het uitbreken van de coronacrisis fysieke tentamens af volgens de RIVM-richtlijnen. Zowel faculteiten als de centrale studentenraad hadden namelijk geconstateerd dat studenten dat liever hadden dan een tentamen thuis achter de laptop.

Nieuwsredacteur Annebelle de Bruijn

a.m.debruijn@tudelft.nl