Opinie

Maritiem

.aut Jasper Knoben, Student maritieme techniek

Als minderheidsgroepering maritieme techniek moeten we toch even wat van ons laten horen. Ik weet niet of het al onder de attentie van Delta is gebracht dat sinds een jaar of honderd de bovengenoemde studie is gevestigd in het gebouw dat u in Delta 32 zo mooi betitelt als het (met pijn in mijn hart) ‘werktuigbouwkunde-gebouw’. Wij als studenten maritieme techniek vragen geen rectificering, maar een beetje begrip in de toekomst zouden wij erg op prijs stellen.

.aut Jasper Knoben, Student maritieme techniek