Kort nieuws

KransleggingCvb-voorzitter ir. G.J. van Luijk zal namens de TU Delft op 3 mei een krans leggen bij de verzetsplaquette in het hoofdgebouw.

uiterlijk 11.55 uur in de hal van het hoofdgebouw aanwezig zijn.

Luchtvaart

De Hogeschool Inholland wil een opleiding luchtvaarttechnologie beginnen in de vestiging Delft. Een aanvraag daartoe is de deur uitgegaan naar het ministerie. Tot dusver was alleen in Haarlem een hbo-opleiding luchtvaarttechnologie, overigens evenzeer als onderdeel van de grote fusiehogeschool Inholland.

Toezicht IBG

Voormalig Iso-voorzitter Roos Zwetsloot (27) is door minister Hermans benoemd tot lid van de Raad van Toezicht van de IBG, de beurzenverstrekker in Groningen. Zwetsloot is de eerste student-toezichthouder. De studentenbond Lsvb had bij minister Hermans aangedrongen op benoeming van zo’n functionaris.

Kranslegging

Cvb-voorzitter ir. G.J. van Luijk zal namens de TU Delft op 3 mei een krans leggen bij de verzetsplaquette in het hoofdgebouw. De plaquette vermeldt de namen van docenten, studenten en personeelsleden van de Technische Hogeschool die in de jaren 1940-1945 het leven verloren. Deelnemers aan de herdenking moeten

uiterlijk 11.55 uur in de hal van het hoofdgebouw aanwezig zijn.

Luchtvaart

Toezicht IBG