Kort nieuws

OmbudsmanDe ombudsman van de TU, drs. W. Knippenberg, heeft gisteren een student in het gelijk gesteld die een klacht had ingediend over een docent bij de faculteit ITS.

Ambassadeur

De ambassadeur van Frankrijk, Bernard Montferrand, brengt op 14 mei een bezoek aan de TU Delft. Hij zal een aantal faculteiten bezoeken en om half vijf in de Aula een lezing houden over de Frans-Nederlandse relaties. Het bezoek komt tot stand op initiatief van de ambassadeur zelf.
Krashna

Het kamermuziekconcert van Krashna Musika is terug bij het cultureel centrum van de TU, na tijdelijk uitgeweken te zijn naar de Hippolytuskapel. Vanaf zondag 3 mei is het concert aan de Mekelweg 10 weer vrij toegankelijk. De aanvang is drie uur.
Hostfeest

De stichting Homoseksualiteit en Studenten (HOST) bestaat acht jaar. Om dat te vieren wordt er op 15 mei een groot feest gegeven in studentencafé Nobel Blijdorp aan de Burgwal. De deuren openen ’s avonds om tien uur.

Ombudsman

De ombudsman van de TU, drs. W. Knippenberg, heeft gisteren een student in het gelijk gesteld die een klacht had ingediend over een docent bij de faculteit ITS. De docent had hem tegen zijn zin van een afstudeerproject bij een bedrijf afgehaald. De student had zich ook in het algemeen beklaagd over slechte begeleiding en onheuse bejegening door de faculteit. Deze klacht achtte de ombudsman niet gegrond. Op 14 mei zal een bewerkte versie van ombudsmanrapport in Delta verschijnen.
Ambassadeur

Krashna