Heb je hulp nodig? Die is er!

Het college van bestuur van de TU Delft maakt zich zorgen over het welzijn van studenten. In een mail aan alle studenten, die woensdagavond 17 februari is verzonden, drukken rector Tim van der Hagen en vice-rector Rob Mudde studenten op hart om goed voor zichzelf en elkaar te zorgen. Ook benadrukken zij dat zij er zijn voor studenten. Ze wijzen op het online Symposium Studenten Welzijn over het omgaan met tegenslagen en de online Well-being week vanaf 22 februari met dagelijks workshops en lezingen. Ook is er professionele hulp:

Op de pagina Welzijn & Studie TU Delft vind je meer informatie over ondersteuning en contact bij calamiteiten of crises.

Delta besteedt deze weken extra aandacht aan studentenwelzijn, want je staat niet alleen. Lees bijvoorbeeld deze ervaringsverhalen:

Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl