Het eind van de maand en nog steeds geen stufi? De Postbank zorgde deze maand voor een zeer vriendelijke oplossing voor de nijpende overbruggingsperiode tot de Groningse storting.
Vorige week woensdag spuugde de pinautomaat aan de Mekelweg in plaats van geeltjes snippen. Niet door een technische storing, maar door ,,een menselijke fout. De verkeerde bankbiljetten zaten in de geldcassette”, verklaart Judy op het Veld, persvoorlichter van de Postbank.
Het is voor het eerst dat deze fout is gemaakt, dus de Postbank kan nog niet vertellen of ze het geld terugvorderen. ,,We zijn nog aan het uitzoeken wat we hieraan kunnen doen, wat er juridisch mogelijk is. Ik kan niet zeggen wanneer we daaruit zijn”, aldus de persvoorlichter. Bij de genereuze geldautomaat had zich een lange rij gevormd van geldbelusten. Op het Veld: ,,We weten precies wie er gepind heeft en hoeveel geld dat ons heeft gekost, maar daar doen we geen uitspraak over.”
Het eind van de maand en nog steeds geen stufi? De Postbank zorgde deze maand voor een zeer vriendelijke oplossing voor de nijpende overbruggingsperiode tot de Groningse storting. Vorige week woensdag spuugde de pinautomaat aan de Mekelweg in plaats van geeltjes snippen. Niet door een technische storing, maar door ,,een menselijke fout. De verkeerde bankbiljetten zaten in de geldcassette”, verklaart Judy op het Veld, persvoorlichter van de Postbank.
Het is voor het eerst dat deze fout is gemaakt, dus de Postbank kan nog niet vertellen of ze het geld terugvorderen. ,,We zijn nog aan het uitzoeken wat we hieraan kunnen doen, wat er juridisch mogelijk is. Ik kan niet zeggen wanneer we daaruit zijn”, aldus de persvoorlichter. Bij de genereuze geldautomaat had zich een lange rij gevormd van geldbelusten. Op het Veld: ,,We weten precies wie er gepind heeft en hoeveel geld dat ons heeft gekost, maar daar doen we geen uitspraak over.”
Comments are closed.