Feesten in Delluft

Even uitblazen na het eerstejaarsweekend en weer door. ‘No Limits, Want je bent student, Feesten in Delluft’, zingen de nieuwe eerstejaars zondagavond mee met de band Capital S.

De aftrap van de OWee op De Markt werd verzorgd door de Capital S met het OWee-lied 2013 ‘No Limits’. Deze Delftse studentenband band won de bandcontest die in de aanloop tot de OWee plaatsvond.

Aankomende studenten konden zich tot afgelopen zondag inschrijven en volgens het OWee-bestuur hebben zo’n 2600 ‘nullen’ dat gedaan, inclusief studenten aan de Haagse Hogeschool en InHolland Delft. Dat zijn er zo’n vijfhonderd meer dan vorig jaar. “Maar er gaan er nog zo’n driehonderd van af die alleen naar het eerstejaarsweekend zijn gegaan”, zegt voorzitter Maaike Bak.

De introductieweek duurt tot en met donderdag 22 augustus. Op de informatiemarkt, die vandaag op De Markt plaatsvindt, presenteren talloze  studentenverenigingen zich aan de nieuwe eerstejaars. ’s Avonds pakken de studentenvereniging ook groots uit met feesten en live muziekoptredens. Woensdagmiddag worden er als van ouds adtjes getrokken tijdens de beruchte Cantus op het OWee-terrein.

Zie voor het hele programma:  http://www.owee.nl/