Delta zoekt sportverslaggever

Mart Smeets, Hugo Camps, Kees Jansma % ooit zijn ze als sportverslaggever begonnen op een zompig buurtgrasveldje, op de scheefliggende tegels van het wijkzwembad, of op het verzakkende talud van een roeibaan.

br />
Ook Delta biedt de kans om de eerste stap in zo’n carrière te zetten. De redactie is op zoek naar een student met een gouden pennetje voor het verslaan van sportwedstrijden, het schrijven van nieuwsberichten en interviews en het verzamelen van de uitslagen.

Informatie of afspraken: Richard Meijer, 015-2786634

Informatie of afspraken: Richard Meijer, 015-2786634