Delta zoekt een sportredacteur!

Ben jij een student met een bovenmatige interesse in sport en heb je ervaring met schrijven en/of video? Weet je wat er speelt in de Delftse studentensportwereld en wil je daar interessante verhalen over maken voor onze doelgroep, jouw medestudenten? Meld je dan aan als kandidaat voor de positie van sportredacteur bij Delta!

Aan welk soort verhalen we denken? Dat kan over van alles gaan: een portret van een team dat dit seizoen bijzonder goed presteert, een interview met een topsporter die naar EK, WK of Olympische Spelen mag, een nieuwsverhaal over de verhuizing van Laga of de ledenstop bij Proteus. Wat we ook interessant vinden, zijn onderwerpen als de positie van sportverenigingen binnen X, een tekort aan trainers of bestuurders of het toelatingsbeleid voor nieuwe sportverenigingen.

Natuurlijk helpen we je met nadenken over onderwerpen en met schrijven of editen. Wie we vooral zoeken, is een persoon die de studentensportwereld in Delft een beetje kent en die oog heeft voor de verhalen die daarover te maken zijn. Uiteraard betalen we je voor je inspanningen.

• Interesse?
    Stuur een mailtje naar Saskia Bonger, hoofdredacteur van Delta.
Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl