Delta biedt studenten bijverdienste als verslaggever

Delta wil een nieuwe groep student-verslaggevers formeren als oog en oor van de redactie in de stad en op de campus.Geboden wordt: begeleiding, opdrachten, inspraak bij het redactiebeleid en een honorarium per stuk (afhankelijk van plaatsing en lengte).

br />
Gevraagd wordt: ideeën, enthousiasme, bereidheid wekelijks te komen overleggen, en goede contacten binnen de faculteiten en de studie- en gezelligheidsverenigingen.

Onze verslaggevers schrijven over ‘studentennieuws’ en human interest, maken interviews, volgen afstudeerprojecten, bezoeken congressen enz. enz.

Delta staat ook op Internet, dus je artikelen worden wereldwijd gelezen!

Wie interesse heeft kan vandaag en morgen bellen naar 2786634. Wie er even over wil nadenken kan een afspraak maken om na de vakantie langs te komen (vanaf 5 augustus in gebouw Elektrotechniek, kamer LH.01.030).

Delta staat ook op Internet, dus je artikelen worden wereldwijd gelezen!