ABN-Amrofiliaal dicht

Chipknipoplader en geldautomaat blijven echter beschikbaar.

ABN-Amro heeft de afgelopen periode meer bankkantoren gesloten, als onderdeel van een ‘herpositioneringsoperatie’. Een woordvoerder van de bank wijst er op dat online, real time bankieren juist bij studenten erg populair is.

Studenten die even willen binnenlopen bij een ABN-Amrofiliaal, zullen voortaan naar de Burgwal moeten fietsen. Het kantoortje bij de aula sluit vandaag zijn deuren. Chipknipoplader en geldautomaat blijven echter beschikbaar.