25 jaar TU Delft in foto’s

De expositie ‘TU Delft community – 25 years photography by Sam Rentmeester’ is na een succesvolle tentoonstelling in de TU Delft Library nu ook te zien in het Prinsenkwartier.
Sam Rentmeester fotografeert al meer dan 25 jaar voor onder andere Delta en alumnimagazine Delft Integraal. De fototentoonstelling toont een selectie uit zijn enorme archief en geeft een uniek kijkje in de TU-gemeenschap. Portretten van TU-studenten die in 2016 aan de Olympische Spelen in Rio de Janeiro deelnamen, foto’s van de brand bij de faculteit Bouwkunde in 2008 en het studentenleven is uiteraard volop vertegenwoordigd.

Tijdens de opening op donderdag 2 juli werd het bijbehorende fotoboek gepresenteerd. Dit boek is gemaakt in opdracht van conrector Peter Wieringa en is onder andere beschikbaar als relatiegeschenk. Bezoekers van de expositie mogen na afloop een gratis exemplaar meenemen. (MvdV)

• Proud to present TU Delft community – 25 years photography by Sam Rentmeester
  • 2 juli tot 16 augustus 2020