Word lid van onze redactieraad

De redactieraad van Delta en Delft Integraal/Delft Outlook zoekt nieuwe leden. Studenten en medewerkers kunnen zich melden. Delta is het journalistieke online platform en Delft Integraal het alumni-magazine van de universiteit. Ze worden gemaakt door dezelfde redactie.

Delta is sinds deze zomer volledig digitaal. (Foto: Sam Rentmeester)

De redactieraad controleert het gevoerde redactionele en journalistieke beleid, namens het college van bestuur. De raad adviseert over nieuwe onderwerpen en/of over redactionele ontwikkelingen.

De raad bestaat uit negen leden, onder wie studenten en medewerkers van de TU en externe journalistiek deskundigen. We zijn op zoek naar studenten en medewerkers die hart hebben voor goede journalistieke verslaglegging van wat er gebeurt op de universiteit.

Interesse?

Stuur een e-mail met een korte motivatie naar Saskia Bonger, hoofdredacteur van Delta en Delft Integraal/Delft Outlook: s.m.bonger@tudelft.nl.

Nadere toelichting is te krijgen bij Broer Scholtens, voorzitter van de redactieraad: broer.scholtens@gmail.com.

Lees ook: Zeven stappen naar een vernieuwde Delta

Hoofdredacteur Saskia Bonger