VSSD loopt leden mis

Volgens Barend-Jan Schrieken, lid van de Owee-werkgroep, heeft de VSSD nooit laten weten dat zij alle eerstejaars op bezoek wilde hebben. Maar baliemedewerkster Nanny van den Bosch van de VSSD zegt dit op verzoek van de Owee-werkgroep telefonisch bij het Owee-hoofdkwartier gemeld te hebben.

Volgens het personeel van de VSSD zullen de studenten die nu niet lid geworden zijn dat later doen. Van den Bosch: ,,Uiteindelijk komen ze er toch achter dat het voordeliger is. Maar in de Owee hebben wij extra vrijwilligers ingeschakeld om de stroom leden aan te kunnen. De boekenverkoop, die ook groter is omdat we de boeken van de DUM naar de TU-wijk hebben gehaald, zal hierdoor aan het begin van het trimester extra lange rijen veroorzaken.” (P.R.)

Paul Rutten

In tegenstelling tot vorige jaren was de studentenvakbond VSSD dit jaar niet voor alle eerstejaars ingeroosterd in het Owee-programma. Hierdoor heeft de bond vorige week enkele honderden leden misgelopen. Personeel van de VSSD vreest daarom een extra grote drukte bij de boekenverkoop.

Paul Rutten