Wetenschap

Vacature: wetenschapsjournalist

Kun jij goed schrijven en ben je geïnteresseerd in wetenschappelijke ontwikkelingen die invloed hebben op de samenleving? Wil je duiken in de wereld die schuilgaat achter de publicaties, de promoties, het onderwijs, de subsidies en de prijzen? Ben je een kritisch denker met journalistieke ambities? Kom je dan bekwamen in je kennis en kunde op de redactie van Delta en Delft Matters!  Op dit moment hebben we een vacature voor een beginnend wetenschapsjournalist – op basis van inhuur – voor 32 uur in de week, voor de duur van zes maanden.

Delta is de onafhankelijke, journalistieke nieuwswebsite van de TU Delft. Delft Matters is het fonkelnieuwe, halfjaarlijkse magazine voor de gemeenschap van studenten, medewerkers en alumni. De redactie bestaat uit zeven mensen: een hoofdredacteur, twee eindredacteuren, twee algemeen redacteuren en twee wetenschapsredacteuren, van wie jij er één kunt zijn!

• Heb je interesse of vragen? Bel dan met Saskia Bonger, hoofdredacteur: 06-28557446.

Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl