Vacature: studenten voor adviesraad

De TU Delft is een nieuw magazine rijker: Delft Matters. Dat blad wordt oogemaakt door de redactie van Delta, in opdracht van Alumni Relations. Delft Matters is een (online) magazine over onderzoek, onderwijs en campusleven en wordt twee keer per jaar (voor het eerst in juni 2022) verspreid onder studenten, medewerkers en alumni. In de verhalen zal de nadruk liggen op samenwerking, drijfveren en maatschappelijke impact. Het magazine vervangt het alumnimagazine Delft Integraal.

Welke verhalen moeten we vertellen, wie moeten we spreken en hoe moeten we dat doen? Een adviesraad met negen vertegenwoordigers uit de doelgroep moet de redactie van advies en feedback gaan voorzien. We zoeken hiervoor nog studenten! Lijkt het jou interessant om deel uit te maken van deze adviesraad en om twee keer per jaar te bespreken wat ertoe doet voor Delft Matters? Meld je dan aan bij hoofdredacteur Saskia Bonger. Mail naar s.m.bonger@tudelft.nl, ook als je vragen hebt.

Hoofdredacteur Saskia Bonger

s.m.bonger@tudelft.nl