Uitzendbureau rustig van start

Tot nu toe hebben zich bij studentenuitzendbureau STUD zo’n dertig mensen aangemeld. Sinds uitzendbureau STUD op 8 juni officiëel de deuren opende, loopt het nog niet echt storm. Tot nu toe zijn drie mensen aan een tijdelijke baan bij het Rekencentrum geholpen.

Medewerkster Natalie Neary legt uit: ,,We zijn natuurlijk op een vrij ongunstig moment opengegaan, zo vlak voor de zomervakantie. We hadden gedacht dat het in maart al zou lukken, maar door de wisselingen in het college van bestuur heeft de besluitvorming wat vertraging opgelopen. Toen de beslissing eenmaal gevallen was, wilden we meteen opengaan. Je kan bedrijven niet blijven teleurstellen met de mededeling dat het uitzendbureau nog niet open is.”

Op dit moment zijn twee mensen fulltime bezig met het studenten uitzendbureau. Na de zomer worden dat er vijf. Die houden zich vanaf de Owee ook bezig met een grootscheepse promotiecampagne.

Sinds uitzendbureau STUD op 8 juni officiëel de deuren opende, loopt het nog niet echt storm. Tot nu toe zijn drie mensen aan een tijdelijke baan bij het Rekencentrum geholpen. Verder zijn er nog een paar banen in de aanbieding, variërend van een chauffeur tot iemand voor administratief werk. Ook van buiten de TU heeft inmiddels een bedrijf interesse getoond.