Studententijd de podcast

De toekomst, drugs, studentenverenigingen en corona. In het derde seizoen van Studententijd de podcast bespreken presentatoren David (22, Universiteit van Amsterdam), Dieneke (21, Universiteit Utrecht) en Steie (22, Hogeschool Utrecht) iedere twee weken belangrijke studentenonderwerpen.

Ik heb het echt gemist om met twee vrienden om tafel te zitten en goede verhalen te delen”, aldus host David. “Dat doe je anders natuurlijk op huisfeestjes, maar die zijn er nu veel minder. Door deze podcast heb ik met vrienden ook veel meer eerlijke gesprekken. Studententijd is een goede aanleiding om met meer mensen over dingen te praten waar je het anders nooit over hebt.

• De eerste aflevering staat in het teken van experimenteren in liefde, met relaties en de slaapkamer. Luister de podcast via Spotify of Apple Podcasts.

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt

m.vanderveldt@tudelft.nl