Sportcentrum maakt zich op voor nieuw seizoen

Op het Sportcentrum is de zomerperiode benut om binnen het nodige onderhoud te plegen. Zo is in het krachthonk ondermeer een nieuwe vloer gelegd.Nieuw is dat het krachthonk voortaan permanent geopend is.

Ook nieuw is de invoering van zogenaamde vijf- en tien-rittenkaarten bij het tennissen. Een vijf-rittenkaart geeft recht op het gebruik van een tennisveld voor vijf uur en kost 65 gulden. De tien-rittenkaart geeft recht op het dubbele en kost 120 gulden. Verder heeft het Sportcentrum ook een nieuwe aerobic-lerares in huis gehaald.

Overigens hebben alle studenten, die aan de TU staan ingeschreven, inmiddels een acceptgirokaart in de bus gekregen om de nieuwe sportkaart aan te schaffen. De prijs van de kaart (honderd gulden) is hetzelfde gebleven, net als die voor TU-personeel (165 gulden). De acceptgiro’s voor het personeel zijn aan de balie van het Sportcentrum te krijgen.

De traditionele presentatie van de sportverenigingen en diverse takken van sport door leden, tijdens de Owee, is dit jaar op woensdag 24 augustus en de donderdagochtend daarop. Op 30 augustus kan vanaf 9.30 uur alweer ingetekend worden voor vechtsporten, krachttraining en tennislessen. (H.O.)

Nieuw is dat het krachthonk voortaan permanent geopend is. Wie enige ervaring heeft met de apparatuur kan tijdens de openingstijden gewoon in de zaal terecht.