Opnames College Tour in Prinsenhof

Schrijver Jan Terlouw is binnenkort te gast in College Tour bij KRO-NCRV. De uitzending van het interviewprogramma wordt opgenomen in Museum Prinsenhof in Delft. TU-studenten zijn uitgenodigd de opnames bij te wonen.

Terlouw – schrijver, natuurkundige en politicus – schreef tientallen bestellers, diende als minister en vicepremier in twee kabinetten-Van Agt en zet zich vandaag de dag in tegen klimaatverandering. De generatie die daar het meest mee te maken krijgt, studenten, gaat met Terlouw in gesprek in College Tour. Onder leiding van presentator Twan Huys, stellen studenten vragen aan de auteur.

De opnames vinden plaats op maandag 20 september om 12.00 uur in museum Prinsenhof. Wil jij erbij zijn? Meld je online aan voor een gratis ticket. (MvdV)

• Collegetour met Jan Terlouw wordt op dinsdag 21 september, om 20.35 uur uitgezonden op NPO2.

Nieuwsredacteur Marjolein van der Veldt

m.vanderveldt@tudelft.nl