Ontmoet nieuwe medestudenten

Corona maakt het een stuk moeilijker om medestudenten te ontmoeten. Studentenvakbond VSSD regelt daarom de komende tijd wandelbuddy’s voor studenten die nieuwe mensen willen ontmoeten. Het project heet Walk and Talk.
Het idee is simpel: je schrijft je in, neemt een koffie-to-go mee op kosten van de VSSD en loopt met de door de vakbond gekoppelde medestudent een vaste route. Alles volgens RIVM-maatregelen.
Je kunt je voorlopig opgeven voor tijdslots van dinsdag 2 maart tot en met zondag 7 maart. Het is de bedoeling dat studenten zich ook in de weken hierna kunnen inschrijven. Als je aan een student bent gekoppeld, krijg je zijn of haar mailadres door. Ook krijg je een startlocatie en starttijd door. Meer informatie vind je op de website en Instagram-pagina van VSSD.

Nieuwsredacteur Annebelle de Bruijn

a.m.debruijn@tudelft.nl