NRGenius

Voorts: het Open Podium Rotterdam, dat elke week aan beginnende artiesten kansen biedt. In de studio een gesprek en een optreden van een van de deelnemers. Bij de vaste rubrieken onder andere: ‘De gezelligste plek’, waarin een studentenhuis aan het woord komt.

‘De kwaliteit van de studiebegeleiding’ is aanstaande maandagavond een van de onderwerpen in het studentenprogramma NRGenius van het lokale station Radio NRG (106.3 FM, van zeven tot negen uur ’s avonds). Het betreft de reeds vorige maand bekendgeworden resultaten van een enquête van de landelijke studentenorganisatie ISO.