Levering dictaten gaat beter

De online bestelling en levering van collegedictaten is dit jaar beter verlopen dan de voorgaande twee jaren. Volgens projectmanager Erik Ootes zijn de dictaten tijdens de bestelpiek van september ‘keurig op tijd’ binnengekomen en zijn foutieve leveringen zonder discussie opnieuw geleverd.

Microweb Edu leverde dit jaar 17 duizend dictaten, tweeduizend meer dan vorig jaar. De helpdesk kreeg 87 meldingen voor herlevering. Het ging om onder meer misdrukken, foute readers of te weinig dictaten. Er kwamen negentien klachten binnen over te late levering, maar volgens Ootes bleek het te gaan om studenten die nog niet hadden betaald of die een verkeerd of zelfs geen mailadres hadden opgegeven, waardoor geen levering mogelijk was.

Vorig jaar meldde studentenraadsfractie Oras dat er bijna niets op tijd kwam. Oorzaak was een capaciteitsprobleem bij drukkerij Thieme. Oras heeft nu geen klachten ontvangen.