Konijnen bij de bibliotheek

Konijnen op de trap van de bibliotheek. Vreemd? Neuh, niet volgens de mannen die hier verkleed in grote pluche pakken vrolijk ronddartelen en af en toe met verbaasde voorbijgangers op de foto gaan.

De studenten van cabaretgroep Appelkweker (“met onderschrift Coole Gasten Samen“, roept een van de konijnen enthousiast) zijn hier naar eigen zeggen bezig met opnames voor een videoclip (“of eigenlijk wordt het een documentaire”) voor hun nieuwe voorstelling. Daarin zetten ze een combinatie van live sketches en videomateriaal neer.

De studenten van cabaretgroep Appelkweker (“Met onderschrift Coole Gasten Samen”, roept een van de konijnen enthousiast) zijn hier naar eigen zeggen bezig met opnames voor een videoclip (“Of eigenlijk wordt het een documentaire.”) voor hun nieuwe voorstelling. Daarin zetten ze een combinatie van live sketches en videomateriaal neer.