Kerstlunch voor en met internationals

Met alle reisbeperkingen vanwege corona dreigt een eenzame kerst voor tal van internationale Delftse studenten. Motiv, een centrum voor persoonlijke ontwikkeling aan de TU Delft, nam daarom het initiatief voor een kerstlunch. De organisatie zoekt studenten en medewerkers die twee internationals willen uitnodigen voor een lunch in de kerstvakantie.

Dat gaat heel simpel, laat Motiv weten: ‘vul op dit formulier in op welke dag je kunt en wij doen de rest. Wij ‘matchen’ je met twee internationale studenten en zorgen dat je alle gegevens krijgt. Als je meerdere dagen aangeeft, prikken wij een dag waarop de studenten ook kunnen. Dan kun je contact met hen opnemen en persoonlijk een afspraak maken.’

Deadline is vrijdag 17 december. In het weekend daarop maakt MoTiv een indeling. De voertaal bij de ontmoeting is Engels. Inmiddels staan er al tientallen internationals op de wachtlijst.

Wetenschapsredacteur Jos Wassink

j.w.wassink@tudelft.nl